Oposición - Online
Duración
9 Meses
Requisitos
Tenir Diplomatura per accedir al cos de Gestió de la Generalitat Tenir Llicenciatura per accedir a... ver másl cos de Superior de la Generalitat Tenir entre.
780€ IVA inc.
| Requisitos |
Tenir Diplomatura per accedir al cos de Gestió de la Generalitat
Tenir Llicenciatura per accedir al cos de Superior de la Generalitat
Tenir entre. Residentes en España
|
| Precio | 780€ IVA inc. |
infórmate directamente de cómo matricularte, plazas disponibles ...
1 -FASE D’OPOSICIÓ:
Primera prova:
- Primer exercici: Consisteix a contestar la totalitat de preguntes que composen un qüestionari sobre competències professionals. El tribunal fixarà el temps per realitzar aquest exercici, que no podrà ser superior a 1 hora.
- Segon exercici: Consisteix a respondre un qüestionari de 80 preguntes (més 5 de reserva) sobre el contingut de la Part General. El tribunal fixarà el temps per realitzar aquest exercici, que no podrà ser superior a 1 hora i 30 minuts.
- Tercer exercici: Consisteix a respondre per escrit 10 preguntes de resposta breu sobre la part general i la part específica corresponent a cada opció del temari. Es realitzarà, de manera no simultània, un exercici diferent per a cadascuna de les opcions de places que hagi escollit la persona participant en la seva sol•licitud. El tribunal fixarà el temps per realitzar aquest exercici, que no podrà ser superior a 1 hora i 30 minuts.
- Quart exercici: Consisteix a resoldre un supòsit pràctic relacionat amb la totalitat de temes de la part general i la part específica corresponent a cada opció del temari. El tribunal fixarà el temps per realitzar aquest exercici, que no podrà ser superior a 2 hores.
Segona prova:
- Primer exercici: Consisteix a realitzar davant membres del tribunal i, un exercici de coneixements de llengua catalana . Consta de dues parts, la primera escrita i la segona oral. El tribunal fixarà el temps per realitzar aquest exercici, que no podrà ser superior a 1 hora i 30 minuts per a la primera part i 30 minuts per a la segona.
- Segon exercici: Consisteix en una prova de castellà de caràcter obligatori i eliminatori per als aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola.
2 -FASE DE CONCURS:
La convocatòria distingeix els mèrits pel Torn de promoció interna i Torn lliure:
B) L’oposició de COS DE GESTIÓ de la Generalitat de Catalunya
Les darreres previsions publicades sobre el proper procés selectiu del Cos de Gestió de la Generalitat parlen dels següents terminis:
- Publicació de l’oferta durant el mes de juliol del 2009.
- Publicació de la convocatòria durant el mes de setembre.
- Celebració de la primera prova durant el mes de novembre d’enguany.
El procediment de selecció establert per a l’anterior convocatòria de places es el de concurs oposició i consta de les següents proves (per tant, tota la informació que facilitem a continuació correspon a l’estructura pròpia del procés selectiu del 2007 (anterior convocatòria del Cos de Gestió), ja que, fins que no es publiqui la nova convocatòria no sabrem realment com serà el procés selectiu del 2009)::
1 -FASE D’OPOSICIÓ:
• Primera prova: Consta de tres exercicis de caràcter obligatori i eliminatori.
- Primer exercici: De caràcter obligatori. Consisteix a contestar la totalitat de preguntes que composen un qüestionari sobre competències professionals amb respostes alternatives i orientat a avaluar el grau d'adequació de les persones aspirants al perfil professional, en relació amb les tasques i funcions a desenvolupar pròpies de l'escala de gestió d'administració general del cos de gestió d'administració de la Generalitat que s’inclouen en la convocatòria (annex 3).
- Segon exercici: De caràcter obligatori i eliminatori. Consisteix a respondre un qüestionari de 100 preguntes (més 5 de reserva) sobre el contingut de tot el temari pels aspirants que participin en el torn lliure i, únicament de 75 preguntes (més 4 de reserva) sobre el contingut dels temes 24 al 65 i 71 al 77, per aquells que participin en el torn de promoció interna, amb quatre respostes alternatives, de les quals només una és correcta.
La qualificació de la prova es determinarà sumant les puntuacions obtingudes en tots dos exercicis.
• Segona prova: Supòsits pràctics.
De caràcter obligatori i eliminatori. Consisteix en la resolució d'un o varis supòsits pràctics situacionals d'aplicació dels coneixements continguts en tot el temari per als aspirants que participin en el torn lliure i, únicament sobre el contingut dels temes 24 al 65 i 71 al 77, per aquells que participin en el torn de promoció interna, per tal d'avaluar tant els coneixements específics com la capacitat per aplicar-los a la resolució de problemes concrets de la pràctica laboral.
Per a la realització d'aquesta prova, els opositors poden disposar del material i la documentació en suport paper que creguin convenient, llevat que el tribunal acordi el contrari.
El tribunal podrà acordar que s'utilitzi com a mitjà instrumental l'ordinador per a la realització d'aquesta prova. En aquest cas, si el nombre d'aspirants ho aconsella, el tribunal podrà acordar la realització de torns successius amb grups d'aspirants en el mateix o diferent dia als efectes d'examinar-los.
Per a la valoració d'aquesta prova, es tindran en compte tant els coneixements acreditats per l'aspirant com la capacitat per aplicar-los a situacions de la pràctica laboral, i la capacitat analítica, de síntesi i la qualitat de l'expressió escrita en la seva realització.
• Tercera prova: Coneixements de llengua catalana i castellana.
- Primer exercici: coneixements de llengua catalana. De caràcter obligatori i eliminatori pels aspirants que no estiguin exempts (s’estarà exempt si s’acredita el nivell C de català).
Consta de dues parts:
Primera: s'hi avaluaran el domini de l'expressió escrita, mitjançant la redacció d'un text de 200 paraules com a mínim; de la comprensió lectora, per mitjà de la lectura i preguntes sobre un text escrit, i de la gramàtica i el vocabulari, mitjançant exercicis d'avaluació del coneixement de l'ortografia, la morfologia, la sintaxi i el lèxic.
Segona: s'hi avaluarà l'expressió oral, per mitjà de la lectura en veu alta d'un text i d'una conversa i/o exposició sobre temes generals d'actualitat.
- Segon exercici: coneixements de llengua castellana. De caràcter obligatori i eliminatori per als aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola i que no estiguin exempts.
L’exercici consistirà en una redacció de 200 paraules, com a mínim, i a mantenir una conversa amb membres del tribunal i, si escau, amb els assessors especialistes que aquest designi.
2 -FASE DE CONCURS DE MÈRITS, que no té caràcter eliminatori. Es valoren:
• Serveis prestats: Hi ha diferents serveis reconeguts per al torn lliure, el de promoció interna i per al torn de promoció interna del personal laboral fix.
• Titulacions universitàries:
- Títol universitari de diplomat en Gestió i Administració Pública: 1,65 punts.
Aquest títol no es valorarà com a mèrit en la fase de concurs en el cas que sigui l'única titulació acadèmica que habiliti per a l'accés a cossos o escales corresponents al grup B de què disposi l'aspirant. Conseqüentment, només en aquest supòsit no caldrà que s'aporti per part de l'aspirant.
- Altres titulacions universitàries relacionades amb gestió i administració pública, amb un mínim de càrrega lectiva de 50 crèdits, fins a 1,60 punts, d'acord amb el barem que aprovi el tribunal qualificador, en funció del grau de relació amb les funcions de les places objectes de la convocatòria i de la càrrega lectiva.
• Les proves superades per accedir a la condició de personal laboral fix de les categories laborals de la Generalitat de Catalunya, fins a un màxim de 0,90 punts, d'acord amb la fórmula que es facilita en la pròpia convocatòria.
ATENCIÓ: Aquests mèrits només es valoraran en el cas de la promoció interna per al personal laboral fix a què fa referència l'apartat 2.4.2 de l’esmentada convocatòria.
El MATERIAL per a la preparació de cada oposició com a alumnes on line es compon de:
1. Temari penjat a l’Aula està compost pels 60 temes de la PART GENERAL i els 40 de la PART ESPECÍFICA: ÀMBIT GENERAL que estableix el nou programa oficial del Cos Superior de la Generalitat (publicat per la Resolució GAP/2542/2008, de 4 d’agost, que es va publicar en el DOGC número 5193, del 12/08/2008).
Per a la preparació delCos de Gestió de la Generalitat s’ofereix una matèria específica que inclou l’anterior edició del Temari del Cos Superior de la Generalitat (programa anterior a agosto del 2008) i les taules de concordança adients per adaptar els índex respectius.
Per defecte, la matrícula a aquesta Aula Virtual inclou l’enviament del NOU Temari del Cos Superior*, per tant, l’opositor interessat en la preparació del Cos de Gestió, per rebre els llibres adequats a aquesta oposició*, ha de sol•licitar-lo expressament trucant al 902 333 543.
* L’alumne rebrà el material teòric en paper (els temaris en una carpeta d’anelles perquè pugeu baixar-vos els fulls actualitzats des de l’aula i substituir-les en la carpeta), encara que també disposarà del mateix en format digital.
Tot aquest contingut teòric es veu complementat amb un glossari de terminologia específica.
2. Qüestionaris d’autoavaluació i avaluació sobre els temes de l’oposició mitjançant un sistema d’avaluació progressiva amb un gran nombre de preguntes tipus test similars a les de l’examen.
3. Supòsits pràctics per a la preparació de la prova específica.
4. També s’inclou a l’aula els temes teòrics i els qüestionaris de català per a preparar la segona prova de l’oposició.
5. Un servei de tutories on-line per aclarir tots els dubtes que puguin sorgir amb l’estudi del programa.
6. Servei d’actualitzacions legislatives. Pots descarregar-te totes les disposicions legislatives que es vagin produint, així com els apèndix d’actualització del temari per a disposar d’aquest actualitzat.
7. Servei d’informació. Podràs conèixer cada dia l’estat del procés selectiu: convocatòries, instàncies, llistes d’admesos i exclosos, dates d’examen, composició de tribunals, qualificacions dels exercicis, llistes d’aprovats finals, presentació de documents, reconeixements mèdics i presa de possessió.
8. Un altre tipus de serveis com ara: biblioteca, FAQ’s, correu, tauler d’anuncis, xat, etc.
9. Sessions presencials de Tècniques d’Estudi que se celebren periòdicament a els centres de Madrid, Barcelona, València, Sevilla i Saragossa, on rebre la formació necessària per a aprendre a estudiar i obtenir major rendiment en el temps d’estudi (sempre, després de confirmar l’assistència).
10. També se inclou el dret a presentar-se als simulacres d’examen presencials, quan aquests s’organitzin als esmentats centres de classes (ja en al fase final de la preparació). Es tracta de participar en un exercici simulant, en temps i forma, el que serà l’examen de l’oposició.
infórmate directamente de cómo matricularte, plazas disponibles ...



¿Has hecho este curso?
infórmate directamente de cómo matricularte, plazas disponibles ...