Curso - Presencial
Lugar
BARCELONA
Duración
9 Meses
Inicio
Requisitos
A IEI tothom pot estudiar idiomes. Nens, joves i adults tenen I'oportunitat de començar un curs a la... ver más seva mesura i descobrir que I'aprenentatge d'un idioma és una experiència enriquidora que els pot reportar una bona projecció laboral i I'obtenció de títols oficials. Els alumnes nous poden fer una prova de nivell per decidir el grup i la modalitat de curs a seguir.
810 - 750€ IVA inc.
| Documentos | cursos d'anglès |
| Requisitos |
A IEI tothom pot estudiar idiomes. Nens, joves i adults tenen I'oportunitat de començar un curs a la seva mesura i descobrir que I'aprenentatge d'un idioma és una experiència enriquidora que els pot reportar una bona projecció laboral i I'obtenció de títols oficials. Els alumnes nous poden fer una prova de nivell per decidir el grup i la modalitat de curs a seguir. Residentes en España
|
| Precio |
|
infórmate directamente de cómo matricularte, plazas disponibles ...
NIVELLS I PROVA DE NIVELL
A l'IEI tothom pot estudiar idiomes. Els nivells s'ajusten a la nomenclatura proposada pel MARC DE REFERÈNCIA EUROPEU en els apartats de gramàtica, comprensió, lectura i parla. Qualsevol alumne pot fer una prova de nivell per establir quin domini té de la llengua.
1. GRUPS CHILDREN
Amb el nens, l'IEI opta per reforçar els continguts de I'escola. Es treballa la motivació i s'opta per una avaluació continuada. L'alumne serà capaç de començar a entendre's i comunicar-se en situacions bàsiques d'acord amb la seva edat i competències.
L' atenció personalitzada, el benestar; així com la seguretat són també objectius principals.
NOMENCLATURA CURS ESCOLAR EDAT EXAMEN OFICIAL HORESSETMANALS
STARTERS (A/B) (1er i 2n Primària) 6-8 anys 2 HORES
MOVERS (A/B) (3er-4t Primària) 8-10 anys 2 HORES
FLYERS (A/B) (5è-6è Primària) 10-12 anys KET (A2) 2,5 HORES
2. GRUPS "TEENS"
Es treballen la gramàtica, el lèxic i la comprensió i l'expressió oral de manera progressiva. L'alumne ha de superar exàmens trimestrals. Compta amb suport informàtic (CURS ON-LINE/ FÒRUM/WEB) i suport audiovisual.
NOMENCLATURA CURS ESCOLAR EDAT EXAMEN OFICIAL HORESSETMANALS
TEENS 1 (A/B) (1er i 2n d'ESO) 13-14 anys 3 HORES
TEENS 2 (A/B) (3er i 4t d'ESO) 14-15 anys PET (B1) 3 HORES
JUNIORS (A/B) Batxillerat 16-18 anys 3 HORES
3. GRUPS ADULTS
Es treballen la gramàtica, l'audició i la conversació combinadament. L'alumne compta amb suport informàtic i audiovisual (CURS ON-LINE/ FÒRUM/WEB).
NOMENCLATURA MARC EUROPEU EXAMEN OFICIAL
BEGINNER A1
ELEMENTARY A2
PREINTERMEDIATE A2-B1
INTERMEDIATE B1
UPPER INTERMEDIATE B2 FCE
ADVANCED C1 CAE
PROFICIENCY C2 CPE
PREPARACIÓ EXÀMENS OFICIALS KET, PET; FCE, CAE, CPE
En qualsevol curs orientat a la preparació d'un examen oficial, l'IEI/CAMPUS 25 procura que l'alumne domini la tipologia de l'examen oficial. Des de Coordinació Pedagògica es fa un seguiment particular de cada candidat. S'ha de tenir en compte que:
1. L'IEI/CAMPUS 25 aconsella l'alumne sobre la idoneïtat d'optar pel curs intensiu (1 trimestre) o bé pel curs anual donada la complexitat de l'examen així com sobre les diverses convocatòries (desembre, març i juny)
2. L'IEI/CAMPUS 25 convoca una reunió informativa un mes abans de l'examen i acompanya els candidats el dia de l'examen oficial
3. Al llarg de tot el curs realitza simulacres i exercicis adaptats a l'examen oficial
4. L'IEI/CAMPUS 25 informa els alumnes de les dates d'inscripció i tramita la matriculació
5. L'alumne es fa càrrec de les TAXES DE L'EXAMEN (consultar l'import a secretaria)
infórmate directamente de cómo matricularte, plazas disponibles ...
| Dónde | BARCELONA, SANTS, 138, 1ª PLANTA ver mapa |
| Cuándo | Inicio: consultar al centro de formación |
infórmate directamente de cómo matricularte, plazas disponibles ...



¿Has hecho este curso?
infórmate directamente de cómo matricularte, plazas disponibles ...