desplegar Mi lista: 0 cursos
Convocatorias Convocatorias Cuerpos de seguridad Convocatorias Guardia urbana Concurso Agente de la guardia urbana (movilidad horizontal)
 

Convocatoria Concurso a Agente de la guardia urbana (movilidad horizontal)

convocatoria cerrada

en Ayuntamiento de Badalona

Descripción de la oposición L’objecte d’aquesta convocatòria és la provisió per concurs de mobilitat horitzontal de sis places d’agent de la plantilla de la Guàrdia Urbana de l’Ajuntament de Badalona, Grup D, vacants a la plantilla de personal funcionari d ’aquesta Corporació i corresponent a l’oferta pública d’ocupació parcial de l’any 2008.

DOGC nº 5141
29 de junio de 2008
Historial
de convocatorias
Entidad Ayuntamiento de Badalona UbicaciónBadalona (Barcelona)
Plazo de presentación18 de junio de 2008 Grupo C2 (Graduado ESO)
Plazas Número de plazas total: 6   - Promoción interna: 6
Idioma Coneixements de català, nivell B o equivalent. Carnet de conducir Permisos de conduir, classe A, B i BTP o els equivalents.
Comienza a preparar esta oposición

convocatorias


Agente de la guardia urbana
Ayuntamiento de Badalona
29/06/2008

Agente de la guardia urbana
Ayuntamiento de Badalona
27/04/2009

Guardia Urbana
Ayuntamiento de Barcelona
25/05/2004


Enviar a un amigo
Alertas de convocatorias  Recibe alertas de convocatorias como ésta
 

Empieza a prepararte para futuras oposiciones con estos cursos

Cursos para esta oposición
Guardia Urbana Bcn (Barcelona)
Som-hi
Atención garantizada Barcelona - 68 €
Guardia Urbana
Institut Access
Atención garantizada Barcelona - Precio: Consultar
Agent de la Guàrdia Urbana del Ajuntament de Barcelona
Centro Adams
Atención garantizada Barcelona - 116 €
Demo, Academia de Oposiciones Velez-malaga, Oposiciones Policia Nacional Velez-malaga
DEMO, ACADEMIA DE OPOSICIONES VELEZ-MALAGA,
Málaga - 90 €
« compara los cursos seleccionados
 

Temarios para esta convocatoria

 

Más detalles para Concurso a Agente de la guardia urbana (movilidad horizontal)

Requisitos
a) Ser funcionari o funcionària de carrera en actiu de cossos de policia local de la resta de municipis de Catalunya. També poden prendre-hi part els funcionaris i funcionàries de carrera del cos de mossos d’esquadra i els de les forces i cossos de seguretat de l’Estat destinats a Catalunya.
b) Acreditar més de dos anys d’antiguitat com a funcionari o funcionària de carrera en la mateixa categoria objecte d’aquesta convocatòria.
c) Estar en possessió del títol de graduat o graduada en educació secundària, graduat o graduada escolar, tècnic o tècnica corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic o tècnica auxiliar corresponent a formació professional de primer grau o un altre d’equivalent o superior.
d) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies de la categoria.
e) Estar en possessió dels permisos de conduir de les classes A i B i de l’autorització administrativa per conduir vehicles prioritaris (BTP) , prevista per l ’article 7 . 3 del Reial Decret 772/1997, de 30 de maig, pel qual s’aprova el Reglament general de conductors.
f) Tenir superat el curs bàsic per a la categoria d’agent impartit per l’Escola de Policia de Catalunya o per altres institucions exigibles per accedir a les places objectes d’aquesta convocatòria.
g) Complir les condicions exigides per exercir les funcions que els puguin ésser encomanades, d’acord amb el que determinen la Llei 16/1991, de 10 de juliol, les disposicions que la despleguin i el Reglament dels cossos de policia local.
h) Tenir una alçada mínima de 1,70 metres per als homes i de 1,65 metres per a les dones.
i) No haver estat condemnat per cap delicte. No estar inhabilitat per a l’exercici de les funcions públiques, ni estar incurs ni separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública. Serà aplicable el benefici de la rehabilitació, sempre que l’aspirant ho acrediti mitjançant el corresponent document oficial.
j) Posseir el certificat de nivell intermedi de català (B) de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura o equivalent o superior, o acreditar aquest nivell mitjançant la superació de la prova corresponent a la fase de concurs.
Temario

ANNEX III

TEMARI CONEIXEMENTS ESPECÍFICS

  1. La Policia: concepte, missió, objectius i funcions en un estat democràtic.
  2. La policia a l’Estat espanyol: introducció històrica: Els diferents cossos policials a l’Estat espanyol. La llei orgànica de cossos i forces de seguretat.
  3. La policia a Catalunya: introducció històrica. Competències de la Generalitat en matèria de Seguretat Ciutadana.
  4. La policia local: concepte i funcions. Dependències orgàniques i funcionals. La Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les policies locals i el seu desplegament reglamentari. Drets i deures. Règim disciplinari.
  5. El delicte: concepte de delicte i faltes. Classes.

(…)

Puedes ver más información sobre el temario en el boletín oficial

boletín oficial (Pág. 13)
Puedes ver más información sobre el temario en el boletín oficial

boletín oficial (Pág. 13)
Proceso selectivo

6.1. Mèrits i capacitats.


a) Antiguitat (fins a un màxim de 3 punts):



* Per haver exercit funcions com a agent de la policia local de municipis de Catalunya amb una població igual o superior a 100.000 habitants o del cos de mossos d’esquadra: 0,3 punts per cada any complert de serveis, fins a un màxim de 1’5 punts.


* Per haver exercit funcions com a agent de la policia local de municipis de Catalunya amb una població inferior a 100.000 habitants: 0,15 punts per cada any complert de serveis, fins a un màxim de 0,75 punts.


* Per haver exercit funcions com a agent o similar en altres cossos policials: 0,15 punt per cada any complert de servei fins a un màxim de 0,75 punts.



(…)

Puedes ver más información sobre el proceso selectivo en el boletín oficial
boletín oficial (Pág. 11)
Puedes ver más información sobre el proceso selectivo en el boletín oficial

boletín oficial (Pág. 11)
Historial de convocatorias para Guardia urbana
Datos en toda España | Barcelona
Convocatorias (12 últimos meses)
Plazas (12 últimos meses)
 

¿Cómo funciona esta oposición?

Concurso a Agente de la guardia urbana (movilidad horizontal)


bases
convocatoria
lista de admisión
exámenes
 
Contienen la descripción, los requisitos y proceso selectivo entre otros.
Se ha publicado en el DOGC nº 5141.

Empieza a estudiar desde que se publican las bases. ¡Aumentarás tus posibilidades!.

Cursos y temarios para esta oposición.
Anuncia el plazo de presentación de solicitudes (generalmente unos 20 días).

Se cerró el plazo a fecha de 18 de junio de 2008

¿Te avisamos de la siguiente?
Provisional: se publican en un plazo de 1 mes tras el cierre del plazo de presentaciones de solicitudes.

Definitiva: 10 días después sale la definitiva.
La fecha y el lugar del primer examen se publica con la lista de admitidos.

¡Mucha suerte!


Comienza a preparar esta oposición

Palabras más relacionadas con los cursos que estás viendo: guardia civil guardia urbana guardia tarragona auxiliar movilidad urbana guardia forestal guardia urbana barcelona guardia urbano guardia municipal guardia cuerpo policia local 2009 inspector guardia civil higienista dental piano policia local extremadura aena terapia ocupacional caminos policia terapeuta ocupacional curso monitores actividades ocio curso diseno grafico

emagister.com cumple la Ley Orgánica 15/1999 de 13 de diciembre, de Protección de datos de Carácter Personal, y posee el código de inscripción nº 2002010053 del Registro General de la Agencia de Protección de Datos. Copyright © 1999/2000 - Grupo Intercom - Todos los derechos