desplegar Mi lista: 0 cursos
Convocatorias Convocatorias Informática Convocatorias Técnico de sistemas informáticos y tecnologías Concurso-oposición Técnico auxiliar especialista en audiovisuales
 

Convocatoria Concurso-oposición a Técnico auxiliar especialista en audiovisuales

convocatoria cerrada

en Diputación de Barcelona

Descripción de la oposición És objecte de les presents bases regular el procés selectiu per proveir 1 plaça de tècnic/a auxiliar especialista en audiovisuals, del grup de classificació C.

DOGC nº 4881
11 de mayo de 2007
Historial
de convocatorias
Entidad Diputación de Barcelona UbicaciónBarcelona (Barcelona)
Plazo de presentación31 de mayo de 2007 Grupo C1 (Bachiller, FP I)
Plazas Número de plazas total: 1  
Idioma Català, nivell B
Comienza a preparar esta oposición
Alertas de convocatorias  Recibe alertas de convocatorias como ésta
 

Empieza a prepararte para futuras oposiciones con estos cursos

Cursos para esta oposición
Oposiciones a Técnicos Auxiliares de Informática de la Administración Del Estado
Cef - Centro de Estudios Financieros
Atención garantizada Madrid - 140 €
« compara los cursos seleccionados
 

Temarios para esta convocatoria

Temarios para superar una oposición

19 €
Temario disponible en e-Book
 

Más detalles para Concurso-oposición a Técnico auxiliar especialista en audiovisuales

Requisitos
a) Tenir nacionalitat espanyola o de qualsevol dels països membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, és aplicable la lliure circulació de treballadors.

b) Els/les aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han de demostrar coneixements suficients de castellà i català; s’exigirà la superació de proves amb aquesta finalitat.

c) Haver complert divuit anys i no excedir l’edat de jubilació forçosa.

d) Posseir la titulació suficient indicada a les respectives bases específiques i estar en condicions de tenir l’acreditació corresponent en la data en què finalitza el termini de presentació de sol•licituds per prendre part en les proves selectives.
Els/les aspirants estrangers/es han d’estar en possessió d’algun dels títols reconeguts a Espanya, de conformitat amb el que estableix la normativa vigent en aquesta matèria.
Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger, cal disposar de l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació i Ciència.

e) El compliment de les condicions específiques per a l’exercici de les funcions s’entén referit al fet de no patir cap malaltia o defecte físic que impedeixi l’exercici de les funcions pròpies de la plaça a proveir, i a les condicions que puguin determinar cadascuna de les bases específiques de les convocatòries.

f) No estar inhabilitat/ada, per sentència ferma, per a l’exercici de funcions públiques, ni separat/ada, per resolució disciplinària ferma, del servei de qualsevol administració pública.
Temario
Temari específic

1. Concepte de l’electricitat: Llei d’Ohm, Voltis , Intensitat , Resistència . Tipus de corrent i alimentació. Cables, connectors i adaptadors. Balanceig de senyal. Connexionat elèctric i mesures de seguretat.

2. Conceptes bàsics: sistema informàtic, equip informàtic, ordinador, programari i maquinari. Dispositius que componen un sistema informàtic. Conceptes d’instrucció, programa i sistema operatiu. Dispositius multimèdia.

3. Dispositius multimèdia I: targeta gràfica (gràfics 3 D , acceleradors de gràfics 3 D ); escàner: propietats, com funcionen, tipus; l’OCR.

4. Dispositius multimèdia II: targetes de so, aplicacions bàsiques.

5. Definició de so, generació i propagació. Característiques, mesures, formes d’onda,  freqüència, amplitud. Decibels.

6. La naturalesa del so; concepte de mostratge; freqüència de mostratge; la mida de la mostra; mostrages aconsellables; targeta de so.

7. Àudio i vídeo: formats de so (MIDI, MOD, WAV, MP3). Creació d’un MP3. El format VQF.

8. Concepte de MIDI, la informàtica musical, seqüenciadors, configuració i equips (mòduls de so, controladors, connexions,...).

9. Presa de so en directe. Equips necessaris; utilització.

10. Equips de sonorització. Fonts de senyal, taules de mescles i PA. Característiques principals . Tipus i característiques dels micròfons. Tipus.

(...) Puedes ver más información sobre el temario en el boletín oficial

boletín oficial (Página 83)
Puedes ver más información sobre el temario en el boletín oficial

boletín oficial (Página 83)
Proceso selectivo
Inici i desenvolupament del procés selectiu

El procediment de selecció és el de concurs-oposició. Els processos tenen dues fases diferenciades: la primera fase, d’oposició; la segona, de concurs.

Procés selectiu per concurs-oposició.

Fase d’oposició:

Consta de tres proves de caràcter obligatori, una de teòrica, un exercici de coneixements de català i una altra de pràctica.

La prova teòrica consta de dos exercicis. El primer exercici consisteix a respondre per escrit un qüestionari amb respostes alternatives, sobre el contingut del temari general que per a cada grup de titulació s’especifica en annex a aquestes bases. El nombre de preguntes que integren aquest qüestionari és de 30, per a les convocatòries corresponents a places dels grups de titulació A i B, de 15 per al grup C, i de 10 per als grups D i E.

(...)
Puedes ver más información sobre el proceso selectivo en el boletín oficial
boletín oficial (Página 36)
Puedes ver más información sobre el proceso selectivo en el boletín oficial

boletín oficial (Página 36)
Historial de convocatorias para Técnico de sistemas informáticos y tecnologías
Datos en toda España | Barcelona
Convocatorias (12 últimos meses)
Plazas (12 últimos meses)
 

¿Cómo funciona esta oposición?

Concurso-oposición a Técnico auxiliar especialista en audiovisuales


bases
convocatoria
lista de admisión
exámenes
 
Contienen la descripción, los requisitos y proceso selectivo entre otros.
Se ha publicado en el DOGC nº 4881.

Empieza a estudiar desde que se publican las bases. ¡Aumentarás tus posibilidades!.

Cursos y temarios para esta oposición.
Anuncia el plazo de presentación de solicitudes (generalmente unos 20 días).

Se cerró el plazo a fecha de 31 de mayo de 2007

¿Te avisamos de la siguiente?
Provisional: se publican en un plazo de 1 mes tras el cierre del plazo de presentaciones de solicitudes.

Definitiva: 10 días después sale la definitiva.
La fecha y el lugar del primer examen se publica con la lista de admitidos.

¡Mucha suerte!


Comienza a preparar esta oposición

Palabras más relacionadas con los cursos que estás viendo: arquitecto tecnico tecnico laboratorio tecnico educacion infantil ingeniero tecnico industrial tecnico tecnico deportivo ingeniero tecnico tecnico superior educacion infantil tecnico prevencion tecnico medio ambiente laboratorio castilla leon ingles italiano policia local extremadura archivo monitor plazas policia local sevilla curso diseno grafico curso de cocina

emagister.com cumple la Ley Orgánica 15/1999 de 13 de diciembre, de Protección de datos de Carácter Personal, y posee el código de inscripción nº 2002010053 del Registro General de la Agencia de Protección de Datos. Copyright © 1999/2000 - Grupo Intercom - Todos los derechos