desplegar Mi lista: 0 cursos
Convocatorias Convocatorias Medio ambiente Convocatorias Técnico de medio ambiente Concurso-oposición Técnico medio en medio ambiente
 

Convocatoria Concurso-oposición a Técnico medio en medio ambiente

convocatoria cerrada

en Diputación de Tarragona

Descripción de la oposición Anunci de convocatòria del procés selectiu per a la selecció, mitjançant concurs oposició, torn lliure, de dues places tècnic mitjà en medi ambient (núm. de registre de convocatòria 08/126).

BOE nº 122
20 de mayo de 2009
Historial
de convocatorias
Entidad Diputación de Tarragona - SAM/Unidad de Medio Ambiente UbicaciónTarragona (Tarragona)
Plazo de presentación9 de junio de 2009 Grupo A2 (Título universitario de Grado)
Plazas Número de plazas total: 2  
Idioma Coneixements de català, nivell C o equivalent. Carnet de conducir Permís de conduir vehicles de categoria B
Comienza a preparar esta oposición

convocatorias


Técnico de Medio Ambiente
Ayuntamiento de Cambrils
03/09/2005

Técnico medio en el área de medio ambiente
Ayuntamiento de Cunit
06/10/2006

Auxiliar técnico de calidad medioambiental
Ayuntamiento de Torredembarra
04/06/2008


Enviar a un amigo
Alertas de convocatorias  Recibe alertas de convocatorias como ésta
 

Cursos de preparación para oposiciones

Cursos para esta oposición
Personal Laboral - Corporaciones Locales
Gesforem S.L.
Atención garantizada Vizcaya - Precio: Consultar
Procedimiento Administrativo
Fufess - F. Est. Sociales y Sanitarios
Atención garantizada A Distancia - 140 €
Función Pública
Fufess - F. Est. Sociales y Sanitarios
Atención garantizada A Distancia - 150 €
Curso de Derecho Administrativo para Opositores
Cursos Luis Bonilla S.L.
DVD/CD y Video - 18 €
« compara los cursos seleccionados
 

Temarios para esta convocatoria

Temarios para aprobar esta convocatoria

Temarios para superar una oposición

19 €
Temario disponible en e-Book
 

Más detalles para Concurso-oposición a Técnico medio en medio ambiente

Requisitos
2. Requisits específics exigits
A més a més dels requisits establerts a la base tercera de les Bases Generals, publicades en el BOP 51, de 29 de febrer de 2008, els aspirants han de reunir els requisits específics següents:
a) Posseir qualsevol de les titulacions següents:
- Títol d'Enginyer tècnic forestal
- Títol d'Enginyer tècnic agrònom
- Haver superat tres cursos complets de qualsevol llicenciatura de Geologia, Químiques, Biològiques o Geografia i Història sempre que d'acord amb el pla d'estudis s'estableixi que la durada total de la llicenciatura és de cinc anys, de conformitat amb la disposició transitòria cinquena de la Llei 30/1984, de 2 d'agost, de mesures per a la reforma de la funció pública, o bé equivalent.
- Haver superat un primer cicle i haver realitzar en conjunt 180 crèdits de la llicenciatura de Ciències ambientals, Químiques, Biològiques o Geografia i Història sempre que d'acord amb el pla d'estudis s'estableixi que per l'obtenció de la llicenciatura és necessari la realització d'un mínim de 300 crèdits, de conformitat amb la disposició addicional primera del Reial decret 1272/2003, de 10 d'octubre.
Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació i Ciència.
b) Posseir el certificat de coneixements de suficiència de llengua catalana orals i escrits (certificat C) de la Junta Permanent de Català o alguna de les titulacions equivalents d'acord amb el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català i l'Ordre 228/2004, de 21 de juny, sobre els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística i les seves dues posteriors modificacions, l'Ordre 13/2007, de 24 de gener i l'Ordre 17/2008, de 14 de gener. Així mateix, és d'aplicació el Decret 161/2002, d'11 de juny, sobre l'acreditació del coneixement del català i l'aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.
c) Els/les aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d'acreditar posseir coneixements de llengua castellana de nivell superior o nivell C2.
L'acreditació d'aquest coneixement es realitzarà mitjançant la superació de la prova o exercici establert a la base 5.1.1.2 d'aquestes bases específiques, o la presentació d'un dels documents que s'indiquen a continuació:
- Certificat conforme han cursat la primària i/o la secundària i/o el batxillerat a l'Estat espanyol.
- Diploma d'espanyol que estableix el Reial decret 1137/2002, de 31 d'octubre, o equivalent, o certificació acadèmica que acrediti haver superat totes les proves dirigides a l'obtenció d'aquest.
- Certificat d'aptitud en espanyol per a estrangers expedit per les escoles oficials d'idiomes.
d) Posseir el permís de conduir vehicles de categoria B.
Temario

Annex I. Temari

Primera part. Matèries comunes

Tema 1. Constitució espanyola de 1978: estructura. Principis generals. Drets i deures fonamentals dels espanyols i garanties d'aquests.

Tema 2. L'organització territorial de l'Estat: el Títol VIII de la Constitució espanyola. Les Comunitats autònomes: règim de competències; els Estatuts d'autonomia: especial referència a l'Estatut d'autonomia de Catalunya.

Tema 3. Règim local espanyol: principis constitucionals i regulació jurídica.

Tema 4. El municipi: elements. Organització i competències

Tema 5. La província: organització i competències

Tema 6. L'acte administratiu. Concepte. Classes d'actes administratius. Elements de l'acte administratiu.

Tema 7. El procediment administratiu general: principis. Fases del procediment administratiu general. El silenci administratiu.

Tema 8. La Llei 30/2007, de 31 d'octubre, de contractes del sector públic: objecte i àmbit d'aplicació. Classes de contractes del sector públic. Breu definició de cadascun d'ells. La selecció del contractista i adjudicació dels contractes: procediments d'adjudicació.

Tema 9. La Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut bàsic de l'empleat públic: estructura, objecte i àmbit d'aplicació. Classes de personal. Sistemes de selecció i de provisió.

Tema 10. Els béns de les entitats locals. Classes. Règim d'utilització.

Tema 11. Hisendes locals: classificació dels ingressos. Breu definició de cadascun d'ells. Les Ordenances fiscals. El pressupost local.

Tema 12. La legislació urbanística a Catalunya. Classes de sòl. Classes de plans. Sistemes d'actuació urbanística.

(…)

Puedes ver más información sobre el temario en el boletín oficial

boletín oficial (Pág. 17)
Puedes ver más información sobre el temario en el boletín oficial

boletín oficial (Pág. 17)
Proceso selectivo

5. Proves selectives i barem de mèrits


5.1. Fase d'oposició


5.1.1. Primer exercici. Coneixements de llengües


5.1.1.1. Llengua catalana:


Consisteix en una prova de coneixements de llengua catalana, que consta de dues parts:


Primera part. Consisteix en un exercici escrit on s'avaluaran els coneixements pràctics de llengua catalana, per mitjà de preguntes sobre aspectes lingüístics.


Segona part. S'hi avaluarà l'expressió oral amb una conversa.


La durada màxima d'aquesta prova serà determinada pel tribunal.


Queden exempts de la realització d'aquesta prova els aspirants que acreditin documentalment, fins al moment de realització d'aquest exercici, estar en possessió del certificat de coneixements generals de llengua catalana exigit en la base segona, i es consideraran com a aptes.


(…)

Puedes ver más información sobre el proceso selectivo en el boletín oficial
boletín oficial (Pág. 16)
Puedes ver más información sobre el proceso selectivo en el boletín oficial

boletín oficial (Pág. 16)
Historial de convocatorias para Técnico de medio ambiente
Datos en toda España | Tarragona
Convocatorias (12 últimos meses)
Plazas (12 últimos meses)
 

¿Cómo funciona esta oposición?

Concurso-oposición a Técnico medio en medio ambiente


bases
convocatoria
lista de admisión
exámenes
 
Contienen la descripción, los requisitos y proceso selectivo entre otros.
Se ha publicado en el BOE nº 122.

Empieza a estudiar desde que se publican las bases. ¡Aumentarás tus posibilidades!.

Cursos y temarios para esta oposición.
Anuncia el plazo de presentación de solicitudes (generalmente unos 20 días).

Se cerró el plazo a fecha de 9 de junio de 2009

¿Te avisamos de la siguiente?
Provisional: se publican en un plazo de 1 mes tras el cierre del plazo de presentaciones de solicitudes.

Definitiva: 10 días después sale la definitiva.
La fecha y el lugar del primer examen se publica con la lista de admitidos.

¡Mucha suerte!


Comienza a preparar esta oposición

Palabras más relacionadas con los cursos que estás viendo: arquitecto tecnico medio ambiente tecnico laboratorio tecnico educacion infantil ingeniero tecnico industrial tecnico tecnico superior educacion infantil ingeniero tecnico tecnico medio ambiente tecnico turismo sevilla gran canaria badajoz auxiliar biblioteca auxiliar administrativo sevilla banda palencia licenciado derecho curso vigilante curso energias renovables

emagister.com cumple la Ley Orgánica 15/1999 de 13 de diciembre, de Protección de datos de Carácter Personal, y posee el código de inscripción nº 2002010053 del Registro General de la Agencia de Protección de Datos. Copyright © 1999/2000 - Grupo Intercom - Todos los derechos