Curso - Presencial
Lugar
Barcelona (Barcelona)
Duración
9 Meses
Inicio
Requisitos
Requisits d’accés • Amb caràcter general, cal tenir 18 anys, o complir-los al llarg de l’any natural... ver más de matriculació de l’alumne/a. • Amb caràcter excepcional, es podrà autoritzar la incorporació de persones majors de 16 anys que ho sol•licitin en algun d’aquests supòsits: o quan per raons laborals no puguin seguir els estudis de règim ordinari. o esportistes d’alt rendiment que no puguin incorporar-se al sistema ordinari. o persones amb necessitats específiques i circumstàncies singulars justificades ho facin aconsellable.
Precio
Entre 900€ y 3000€ (consultar)
| Documentos | GES |
| Requisitos |
Requisits d’accés
• Amb caràcter general, cal tenir 18 anys, o complir-los al llarg de l’any natural de matriculació de l’alumne/a.
• Amb caràcter excepcional, es podrà autoritzar la incorporació de persones majors de 16 anys que ho sol•licitin en algun d’aquests supòsits:
o quan per raons laborals no puguin seguir els estudis de règim ordinari.
o esportistes d’alt rendiment que no puguin incorporar-se al sistema ordinari.
o persones amb necessitats específiques i circumstàncies singulars justificades ho facin aconsellable.
|
| Precio |
Entre 900€ y 3000€ Consultar con el centro de formación |
infórmate directamente de cómo matricularte, plazas disponibles ...
El cicle d’educació secundària per a les persones adultes s’organitza en tres àmbits (comunicació, científic tecnològic i social), els quals es despleguen en mòduls. En conjunt, l’alumne/a ha de cursar 34 mòduls distribuïts en dos nivells.
|
|
Comunicació |
Científic tecnològic |
Social |
|
NIVELL I |
6 mòduls + 1 |
5 mòduls + 1 |
3 mòduls + 1 |
|
NIVELL II |
6 mòduls + 1 |
5 mòduls + 1 |
3 mòduls + 1 |
La formació, per tant, té una durada equivalent de 1190 hores i es fa en un mínim d’un any acadèmic, depenent dels mòduls que pugui convalidar o acreditar l’alumne/a.
infórmate directamente de cómo matricularte, plazas disponibles ...
| Dónde | Barcelona, Bonavista - 30 (Torrent de l'Olla) ver mapa |
| Cuándo | Inicio: consultar al centro de formación |
infórmate directamente de cómo matricularte, plazas disponibles ...



¿Has hecho este curso?
infórmate directamente de cómo matricularte, plazas disponibles ...