Curso para trabajadores A Distancia
Precio:
Duración:
180 Horas
Inicio:
23/09/2008 calendario
ver temario
Requisitos:
Centres d'assistència i educació infantil, Centres d'assistència, atenció, diagnòstic, rehabilitació ... ver más
Para qué te prepara:
Aquest curs ofereix tots els recursos necessaris perquè l’alumne pugui submergir-se en situacions quotidianes, perquè pensi i senti en anglès a fi d’assolir la comunicació de forma natural.
| Requisitos |
Centres d'assistència i educació infantil, Centres d'assistència, atenció, diagnòstic, rehabilitació i promoció de minusvàlids, Lliurament domiciliari, Neteja d’edificis i locals, Perruqueries, instituts de bellesa, gimnasos i similars, Seguretat privada, Altres serveis: Empleats de finques urbanes, Serveis funeraris, Tintoreries i bugaderies, Personal domèstic, Ludoteques i centres de temps lliure, Atenció especialitzada en la família, la infància i la joventut i Residus sòlids urbans i neteja viària. Residentes en España ( Madrid )
|
| Precio |
Curso Gratuito
|
Els continguts exposats a continuació inclouen exercicis, casos pràctics i/o test d’autocomprovació.
El treball pràctic intercalat amb el contingut teòric del curs suposa aproximadament un 50% d’hores de treball sobre el total.
FILE 1 (14 hores)
- Introduction / Els temps verbals, preguntes / L’alfabet, llenguatge per resoldre dubtes.
- Summer in Siberia / What’s the weather like? It’s... El present, el passat, els adverbis de freqüència / El temps, els mesos, les peces de vestir
- A typical Hollywood star? / El present simple (rutines), les locucions adverbials de freqüència / La rutina diària, els connectors, l’hora
- An unforgettable holiday / What was (the food) like? El passat simple (regular, irregular) / El temps lliure, adjectius per expressar opinió
- What a bore! / El pretèrit perfecte, el participi passat / Adjectius per expressar opinió
- Getting there / Facturar, arribar a destinació, equipatge perdut
FILE 2 (17 hores)
- Classical experiences / Have you ever...? ¿Pretérito perfecte o passat simple? / ever, never, el participi passat irregular, música clàssica
- What’s your job really like? / have to, don’t have to (obligació) / Adjectius per descriure professions. Professions
- Going back to the past / can, can’t (el permès), you... have to / L’aparença, les peces de vestir
- What’s the word? / El pronom relatiu / Formes i materials
- From the airport to the hotel / Canviar diners, trucar a recepció
FILE 3 (20 hores)
- Love me tender / El pronom possessiu, el possessiu amb ’s, l’adjectiu / Whose... o Who’s?
- Old friends / El present continu (futur), invitacions: Would you like to...? / Verbs: arrive in, at, La data
- The slowlest journey in hostory? / How long does it take? It takes... / L’hora, la rutina diària
- It was a cold, dark night / Passat continu o passat simple? / Preposicions de lloc i moviment, l’hora
- At the hotel / Registrar-se en un hotel, trucar a recepció
FILE 4 (19 hores)
- Same language, different people / as... as..., l’adverbi comparatiu / Ciutats
- If... / Frases condicionals simples / Verbs que poden confondre’s
- Somebody told me / something, anything, nothing, etc. / else
- The best and the worst / L’adjectiu superlativo, l’article the, els adjectius comparatius / Els adjectius
- At the restaurant / Demanar un menjar, presentar una queixa
FILE 5 (20 hores)
- Born in the USSR / El pretèrit perfecte for, since, How long...? / Les pertinences, buy (for), give (to), l’hora i la data
- As old as you feel? / Verb to infinitiu, would like to o like -ing? / L’edat, verbs: want, need...
- Love stories / so, because,, had to, didn’t have to / Els connectors
- Famous in the 20th century / Les preguntes amb, sense verb auxiliar, El passat simple / La data
- Asking the way / Donar indicacions, preguntar com arribar a algun lloc
FILE 6 (20 hores)
- A pain or a pleasure? / Verb ing (= gerundi), Gerundi o infinitiu? / Les tasques de la llar
- First impressions / ¿Look o look like? / Adjectius per a descriure la personalitat
- What’s in your rubbish? / a lot of, much..., El comptable, l’incomptable / Envasos i envasat
- The day the birds died / too much, many, not enough, els quantificadors, comptable, incomptable, too adjectiu / Les ciutats
- Shopping / Comprar menjar, roba, retornar articles
FILE 7 (20 hores)
- A business trip / Pretèrit perfecte yet, already, just / Verbs irregulars, verbs: book a hotel, etc.
- Heart of gold / Why...?, to verb, for nom / Organitzacions d’ajuda
- Problems / Should, shouldn’t (consell, opinió) / Els sentiments, adjectius acabats en -ed o en -ing
- True stories / Phrasal verbs objecte directe / Phrasal verbs
- Talking on the phone / Trucar per telèfon, deixar un missatge
FILE 8 (18 hores)
- What types of film do you like? / Afegitons interrogatius, sota, neither do I / Gèneres cinematogràfics
- We all make mistakes / Usos de will, won’t, el futur / Acord, desacord
- A passion for xocolata! / La veu passiva (present) / Verbs: grow, produce, etc.
- The Tower of London / La veu passiva (passat) by / Verbs: buid, design, etc, Els nombres ordinals
- Going to the doctor’s / Descriure malalties, anar al metge
FILE 9 (18 hores)
- Are you a good citizen? / Frases condicionals compostes (passat simple would / wouldn’t)
- Going home / Totes les frases del Manual del viatger
Travel phrasebook
Word bank
Word list (10 hores)
OBJECTIUS GENERALS:
Aquest curs ofereix tots els recursos necessaris perquè l’alumne pugui submergir-se en situacions quotidianes, perquè pensi i senti en anglès a fi d’assolir la comunicació de forma natural.
OBJECTIUS ESPECÍFICS:
Amb aquest curs es busca dotar als participants de les habilitats necessàries per a comunicar-se espontàniament en anglès en situacions de la vida diària.
Al finalitzar el curs l’alumne podrà expressar-se amb senzillesa, però de forma correcta, utilitzant els temps verbals principals. Coneixerà aproximadament 2.200 paraules i frases freqüents i serà capaç de comunicar-se en diverses situacions pràctiques. El contingut d’aquest curs es correspon amb l’etapa A 2 (Waystage) i cobreix, a més, part del nivell B1 del Marc de Referència Comuna del Consell d’Europa.
L’alumne contarà amb flexibilitat, estímul constant i una atenció personalitzada
| Cuándo | Inicio: 23/09/2008 ver calendario |