¿Buscas alumnos? Entra y promociona tus cursos
¿Buscas formación? Entra o regístrate
Cursos   Masters   Universidades   Cursos Gratis Oposiciones   Subvencionados   Formación Profesional   Foros    
Más buscado | Comparte esta página  
  Convocatorias Cursos Temarios
desplegar Mi lista: 0 cursos
Home Educación y cultura Universidad Profesor agregado
Imprimir

Concurso-oposición a Profesor agregado

convocatoria cerrada

en Universidad de Barcelona

Descripción de la oposición Resolució de la Universitat de Barcelona, per la qual es convoquen a concurs diverses places de professorat: 8 places de Professor Agregat, Àreas de Coneixement exposadas al temari.

DOGC nº 5144
3 de junio de 2008
Historial
de convocatorias
Entidad Universidad de Barcelona UbicaciónBarcelona
Plazo de presentación23 de junio de 2008 Grupo A1 (Título universitario de Grado)
Plazas Número de plazas total: 8  
Idioma Acreditar el nivell de coneixement de la llengua catalana, tant en l’expressió oral com en l’escrita, de conformitat amb allò que s’estableix a la legislació vigent. (nivell C)
Comienza a preparar esta oposición

convocatorias


Profesor agregado - zoología
Universidad de Barcelona
04/01/2008

Profesor agregado - varios
Universitat de Barcelona
10/07/2007

Profesor agregado - varios
Universidad de Barcelona
10/07/2007


Enviar a un amigo
Alertas de convocatorias  Recibe alertas de convocatorias como ésta
 

Cursos de preparación para oposiciones

Cursos para esta oposición
Graduado ESO
Formación Continua Profesional
Atención garantizada Álava - Precio: Consultar
Consolidación Empleo Temporal
Cefiasa
A Coruña - Precio: Consultar
Procedimiento Administrativo
Fufess - F. Est. Sociales y Sanitarios
Atención garantizada A Distancia - 140 €
Graduado ESO
Formación Continua Profesional
Atención garantizada Vizcaya - Precio: Consultar
« compara los cursos seleccionados
 

Temarios para esta convocatoria

Temarios para aprobar esta convocatoria

Temarios para superar una oposición

19 €
Temario disponible en e-Book
 

Más detalles para Concurso-oposición a Profesor agregado

Requisitos
1.- Requisits generals:
a) Nacionalitat: D'acord amb el que estableix l'article 45 de la LUC, podran participar en aquesta convocatoria ciutadans de qualsevol nacionalitat. Els ciutadans estrangers no comunitaris i les persones que no puguin ser incloses en l’àmbit d’aplicació dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya hauran de disposar del permís de treball i de residència abans de la formalització dels corresponents contractes.
b) Haver complert 18 anys i no excedir l’edat de 65 anys o de la que pugui establir el conveni col•lectiu que pugui ser d’aplicació.
c) No estar inhabilitat per sentència ferma per a l’exercici de les funcions públiques ni haver estat separat o acomiadat, per resolució disciplinària ferma, del servei de cap administració pública. En cas d’una persona estrangera, s’haurà d’acreditar mitjançant declaració jurada o promesa, que no s’està sotmès a sanció o acomiadament disciplinari o a condemna penal que pugui impedir en el seu país d’origen l’accés a l’ocupació pública.
d) No incórrer en causa legal d’incapacitat segons la normativa vigent.
e) No patir cap malaltia o limitació física o psíquica que impedeixi l’exercici de les activitats pròpies de les places convocades.
f) Satisfer els drets d’examen, d’acord amb la normativa de taxes i preus públics de la Generalitat de Catalunya.
g) Acreditar el nivell de coneixement de la llengua catalana, tant en l’expressió oral com en l’escrita, de conformitat amb allò que s’estableix a la legislació vigent.

2.- A més dels requisits generals, els candidats han de complir els requisits específics que se senyalen a l'article 47 de la LUC:
a) Estar en possessió del títol de doctor. En les places vinculades a institucions sanitàries, hauran d’aportar, a més, el títol d’especialista.
b) Acreditar almenys tres anys d’activitat docent i de recerca, o prioritàriament de recerca postdoctoral.
c) Acreditar dos anys d’activitat docent o investigadora, predoctoral o postdoctoral, o de transferència de tecnologia o de coneixements, en situació de desvinculació acadèmica de la Universitat de Barcelona. Aquest requisit es considerarà acomplert si els estudis de doctorat han estat cursats íntegrament en una altra Universitat, la qual ha expedit el títol de doctor. La desvinculació acadèmica de la Universitat convocant no serà d’aplicació als candidats que en el moment de l’entrada en vigor de la LOU tenien contracte d’ajudant, de professor associat o bé eren professors dels cossos docents o els investigadors que ho eren a l’entrada en vigor de la LOU.
d) Disposar de l’acreditació externa prevista per la llei per accedir a la categoria corresponent.
Temario

Áreas de conocimiento:

  1. Zoologia
  2. Lògica i Filosofia de la Ciència
  3. Física de la Matèria Condensada (2)
  4. Sociologia
  5. Estratigrafia
  6. Biologia Cel·lular (2)

Proceso selectivo

7.- De les proves:


7.1.- Per obtenir una plaça de professor contractat permanent caldrà superar un total de tres proves.


7.2.- La primera prova consistirà en l’exposició oral de mèrits, historial acadèmic docent i, si escau, investigador i/o assistencial sanitari, i del pla d’actuació docent que es realitzarà durant un període màxim d’una hora per cada candidat. Seguidament, la comissió debatrà amb el candidat sobre els seus mèrits, historial acadèmic docent i, si escau, investigador i/o assistencial sanitari, i sobre el pla d’actuació docent, durant un temps màxim de dues hores.


Acabada la prova, cada membre de la comissió lliurarà al president un informe raonat, puntuat i ajustat en tot cas als criteris i barems establerts prèviament, sobre els mèrits, historial acadèmic docent i, si escau, investigador i/o assistencial sanitari, així com sobre el pla d’actuació docent presentat pel candidat i el seu ajust a les necessitats de la Universitat de Barcelona.


En vista dels informes presentats i de la seva discussió posterior, la comissió procedirà a una votació que necessàriament s’haurà de correspondre amb les puntuacions atorgades i en la qual no serà possible l’abstenció, per determinar el pas dels candidats a les proves successives. Per passar a la prova següent, els candidats hauran d’obtenir un mínim de tres vots favorables.


Un cop s’haurà acabat la prova, se’n faran públics els resultats amb expressió dels vots obtinguts per cada candidat, en el tauler d’anuncis del centre on s’hagin portat a terme les proves.


(…)

Puedes ver más información sobre el proceso selectivo en el boletín oficial
boletín oficial (Bases pdf / pág. 6)
Puedes ver más información sobre el proceso selectivo en el boletín oficial

boletín oficial (Bases pdf / pág. 6)
Historial de convocatorias para Profesor agregado
Datos en toda España | Universidad de Barcelona
Convocatorias (12 últimos meses)
Plazas (12 últimos meses)
 

¿Cómo funciona esta oposición?

Concurso-oposición a Profesor agregado


bases
convocatoria
lista de admisión
exámenes
 
Contienen la descripción, los requisitos y proceso selectivo entre otros.
Se ha publicado en el DOGC nº 5144.

Empieza a estudiar desde que se publican las bases. ¡Aumentarás tus posibilidades!.

Cursos y temarios para esta oposición.
Anuncia el plazo de presentación de solicitudes (generalmente unos 20 días).

Se cerró el plazo a fecha de 23 de junio de 2008

¿Te avisamos de la siguiente?
Provisional: se publican en un plazo de 1 mes tras el cierre del plazo de presentaciones de solicitudes.

Definitiva: 10 días después sale la definitiva.
La fecha y el lugar del primer examen se publica con la lista de admitidos.

¡Mucha suerte!


Comienza a preparar esta oposición

Palabras más relacionadas con los cursos que estás viendo: ayuntamiento de madrid ingeniero agronomo boe profesor inspector sanidad castilla y leon ayuntamiento peon secundaria agente judicial oboe ayuntamiento fuenlabrada profesor universidad jardin de infancia jardinero oposiciones medio ambiente correos secundaria ingles tutoriales de contabilidad basica tutoriales swarovski

emagister.com cumple la Ley Orgánica 15/1999 de 13 de diciembre, de Protección de datos de Carácter Personal, y posee el código de inscripción nº 2002010053 del Registro General de la Agencia de Protección de Datos. Copyright © 1999/2000 - Grupo Intercom - Todos los derechos