course-premium

XALOC FORMACIO PROFESSIONAL

  • 33

    Cursos

  • 136

    Opiniones

  • 4.9 /5

    Valoración

  • Curso subvencionado para desempleados (10)
  • Ciclo medio de formación profesional (9)
  • Ciclo superior de formación profesional (7)
  • Ver más
  • Online (4)
  • Barcelona (29)

Más información

¿Necesitas un coach de formación?

Te ayudará a comparar y elegir el mejor curso para ti y a financiar tu matrícula en cómodos plazos.

900 494 940

Llamada gratuita. Lunes a Viernes de 9h a 20h.

#1 Mejor valorados en Centros de Formación Profesional para estudiar Eficiencia Energética
#1 Mejor valorados en Centros de Formación Subvencionada para estudiar Medicina de Urgencias y Emergencias
#1 Mejor valorados en Centros de Formación Subvencionada para estudiar Farmacia y Parafarmacia
#1 Mejor valorados en Centros de Formación Subvencionada para estudiar Agua
#1 Mejor valorados en Centros de Formación Subvencionada para estudiar Soldadura con Electrodo Revestido
#2 Mejor valorados en Centros de Formación Subvencionada para estudiar Soldadura TIG

Más información

Historia

Un dels principis bàsics que ha animat la nostra actuació, des dels inicis de la formació de professionals a Xaloc, l’any 1967, ha estat impartir una formació de qualitat. Per això hem anat adaptant permanentment la nostra oferta formativa a les necessitats del mercat laboral i als diferents canvis del sistema (Cicles Formatius, Cursos per professionals i empreses, Formació Ocupacional i Cursos de FORCEM).

Amb unes instal·lacions d’alt nivell i un professorat que alterna la docència, la investigació i l’exercici professional, fem possible una formació pràctica i tècnica adequada a les exigències de l’empresa.

Xaloc Escola Tècnica disposa d'un Consell Assessor de la Formació Professional (CAFPX), format per La Unió Patronal Metal·lúrgica de L’Hospitalet i el Baix Llobregat, Unió Metal·lúrgica de Barcelona i empreses del Sector.

Des del curs 2008-2009 s’inicia una nova oferta de Carreres Professionals en l’àmbit de la Instal·lació i el Manteniment Industrial i d’edificis, basats en Cicles Formatius. Signant un acord de col·laboració entre Xaloc E.T. i la Patronal del Sector ACEIM, orientada a la millora competencial dels nostres alumnes i per facilitar la seva inserció laboral.

Tota aquesta tasca ha quedat reconeguda amb l’obtenció de la certificació ISO 9001, la més amplia que pot aconseguir un centre de formació

Ventajas de estudiar aquí

El model educatiu del col·legi està basat en la concepció pedagògica de l’Educació Personalitzada. Entre altres coses, per facilitar el desenvolupament d'aquestes dimensions, cada alumne compta amb l’acompanyament d’un tutor personal, que l'orienta en la seva formació humana i acadèmica, manté un contacte freqüent amb ell i realitza entrevistes periòdiques amb els seus pares, que són els principals educadors dels seus fills.

Sobre el centro

Estàs pensant en continuar la teva formació i estudiar un Grau Mitjà o un Grau Superior? El centre educatiu Xaloc, amb més de 60 anys d’experiència, posa a la teva disposició un ampli ventall de Cicles de Grau mitjà relacionats amb el Manteniment Electromecànic i les Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques. Així doncs, podràs aprendre sobre mecànica, soldadura, neumàtica, electrotècnia o domòtica, entre molts d’altres coneixements. L’oferta formativa de Cicles de Grau Superior, en canvi, està centrada en temàtiques com: les instal·lacions tècniques en edificis, climatització, domòtica, l’eficiència energètica, l’energia solar, la automatització i robòtica industrial o la mecatrònica industrial. A més a més, la institució també té una àmplia oferta de cursos relacionats amb la formació ocupacional i amb la formació continuada. Xaloc és un centre docent concertat de L’Hospitalet de Llobregat (Barcelona), promogut per pares i mares per donar als alumnes una educació integral, dins del compliment de la legislació vigent i del caràcter propi del centre. El Col·legi té concertades totes les etapes educatives: Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior.
Avantis és el centre d'educació infantil (0-6 anys) adscrit a Xaloc i Pineda, concertat de P3 a P5 i situat al costat del col·legi, al districte VI Bellvitge- Gornal. D’ençà del seu origen, Xaloc és obert a tot tipus de persones i es proposa facilitar a les famílies l’accés a una educació de qualitat. En la definició del centre s’ha triat el model d'educació mixta a Llar d’Infants i en el 2n cicle d'Educació Infantil (P3 a P5). En Educació Primària, Secundària i Batxillerat se segueix el model d'educació diferenciada. L’oferta educativa de Xaloc, adreçada a nois, es complementa amb la de Pineda, adreçada a noies.

Catálogo de cursos

Temáticas de cursos

Tipologías

Metodologías

Ver todo el catálogo

Opiniones sobre XALOC FORMACIO PROFESSIONAL (136)

136
4.9 /5
100%

Opiniones

Valoración del Centro

Lo recomiendan

Curso de Montaje y mantenimiento de instalaciones solares térmicas (ENAE0208)

Fernando Zapata

07/10/2026
Sobre el curso: Este curso me ayudará a completar mi currículum. Muchas gracias.
Curso realizado: Octubre 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Grado Medio de Instalaciones Eléctricas y Automáticas (CFPM EE10)

David M.

22/09/2026
Sobre el curso: Estoy muy satisfecho con el Grado Medio de Instalaciones Eléctricas y Automáticas. Es una formación bastante práctica y permite aprender desde los fundamentos de las instalaciones eléctricas hasta aspectos relacionados con la automatización. Las clases ayudan a adquirir conocimientos que pueden ser muy útiles para incorporarse al sector profesional.
Curso realizado: Septiembre 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Grado Medio de Gestión Administrativa

Andrea L.

21/09/2026
Sobre el curso: Estoy muy contenta con el Grado Medio de Gestión Administrativa. La formación es bastante práctica y permite conocer diferentes tareas relacionadas con la gestión de documentos, contabilidad, atención al cliente y organización administrativa. Los contenidos son variados y considero que es una buena preparación para empezar a trabajar en el ámbito administrativo.
Curso realizado: Septiembre 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Curso de Montaje y Reparación de Sistemas Microinformáticos (IFCT0309)

Carlos M.

19/09/2026
Sobre el curso: Estoy muy satisfecho con el curso IFCT0309 de Montaje y Reparación de Sistemas Microinformáticos. La formación es práctica y permite aprender a montar, configurar y realizar el mantenimiento de equipos informáticos. Me ha resultado especialmente útil para comprender mejor los componentes de un ordenador y adquirir conocimientos que pueden aplicarse directamente en el ámbito profesional.
Curso realizado: Septiembre 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Curso de Montaje y Mantenimiento de Instalaciones de Climatización y Ventilación - Extracción (IMAR0208)

Javier M.

19/09/2026
Sobre el curso: Estoy muy satisfecho con el curso de Montaje y Mantenimiento de Instalaciones de Climatización y Ventilación-Extracción. La formación es práctica y permite adquirir conocimientos sobre el montaje, mantenimiento y funcionamiento de este tipo de instalaciones. Me ha resultado especialmente interesante la parte práctica y la aplicación de los contenidos a situaciones reales del ámbito profesional.
Curso realizado: Septiembre 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Grado Medio de Farmacia y Parafarmacia

Laura M.

19/09/2026
Sobre el curso: Estoy muy contenta con el Grado Medio de Farmacia y Parafarmacia. Me gusta especialmente que las clases sean prácticas y que los contenidos estén relacionados con situaciones que podemos encontrarnos trabajando en una farmacia
Curso realizado: Septiembre 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Curso de Mantenimiento y montaje mecánico de equipos industriales (IMAQ0108)

Martín P.

18/09/2026
Sobre el curso: Estoy muy contento con la formación en Mantenimiento y Montaje Mecánico de Equipos Industriales. El curso ofrece una preparación bastante práctica y permite conocer diferentes procedimientos relacionados con el montaje, mantenimiento y revisión de equipos industriales. Me ha resultado especialmente útil para comprender mejor el funcionamiento de este tipo de instalaciones y adquirir conocimientos aplicables al entorno profesional
Curso realizado: Septiembre 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Curso de Montaje y Mantenimiento de Instalaciones Frigoríficas (IMAR0108)

Marc P.

18/09/2026
Sobre el curso: Estoy muy satisfecho con el certificado IMAR0108 de Montaje y Mantenimiento de Instalaciones Frigoríficas. Es una formación práctica y completa que permite adquirir conocimientos sobre el montaje, puesta en marcha y mantenimiento de instalaciones frigoríficas. Los contenidos son interesantes y están orientados a situaciones que pueden encontrarse en el ámbito profesional
Curso realizado: Septiembre 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Grado Medio en Mantenimiento Electromecánico (CFPM IM10)

Óscar A.

26/05/2026
Sobre el curso: Manteniment Electromecànic a L’Hospitalet és ideal si t’agrada reparar, muntar i entendre com funcionen les màquines. És una formació molt connectada amb la indústria.
Curso realizado: Mayo 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Grado Medio de Instalaciones Eléctricas y Automáticas (CFPM EE10)

Iker L.

26/05/2026
Sobre el curso: Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques és un cicle molt pràctic. Des del primer trimestre ja treballes amb muntatges i esquemes que després et trobes en el món laboral.
Curso realizado: Mayo 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Grado Medio de Instalaciones Eléctricas y Automáticas (CFPM EE10)

Dylan R.

26/05/2026
Sobre el curso: El CFGM d'Instal·lacions Elèctriques és molt complet. Treballes amb instal·lacions reals i quan surts ja tens experiència pràctica de veritat. El professorat és molt exigent però molt just. Repetiria.
Curso realizado: Mayo 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Grado Medio de Cuidados Auxiliares de Enfermería

Paula C.

26/05/2026
Sobre el curso: Cures Auxiliars d’Infermeria a Badalona és un cicle molt complet. M’ha agradat especialment la part pràctica i la manera com els professors connecten els continguts amb la realitat dels centres sanitaris.
Curso realizado: Mayo 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Grado Superior en Mantenimiento de Instalaciones Térmicas y de Fluidos (CFPS IMAO)

Guillem N.

26/05/2026
Sobre el curso: Estic cursant el CFGS de Manteniment d'Instal·lacions Tèrmiques i de Fluids i el nivell és molt alt. Les instal·lacions del campus L'Hospitalet estan equipades com una empresa real. Molt content.
Curso realizado: Mayo 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Grado Medio de Emergencias Sanitarias

Ferran J.

26/05/2026
Sobre el curso: El cicle d'Emergències Sanitàries a Badalona té unes pràctiques increïbles amb simuladors d'última generació. El professorat, molts d'ells professionals actius del 061, t'ensenyen el que és la feina real.
Curso realizado: Mayo 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Grado Superior en Mantenimiento de Instalaciones Térmicas y de Fluidos (CFPS IMAO)

Nora G.

25/05/2026
Sobre el curso: A L’Hospitalet he trobat una formació tècnica molt seriosa. El cicle de Manteniment d’Instal·lacions Tèrmiques i de Fluids prepara molt bé per treballar en climatització i manteniment industrial.
Curso realizado: Mayo 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Grado Medio en Mantenimiento Electromecánico (CFPM IM10)

Kevin S.

25/05/2026
Sobre el curso: El cicle de Manteniment Electromecànic a Xaloc L'Hospitalet m'ha obert les portes al sector industrial. Les classes al taller de mecànica i elèctrica et donen una base molt sòlida per a la feina real.
Curso realizado: Mayo 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Grado Medio de Cuidados Auxiliares de Enfermería

Berta S.

25/05/2026
Sobre el curso: Molt bona formació i molt bon ambient al campus Badalona. El professorat té experiència hospitalària real i es nota molt en les classes. M'ha preparat molt bé per treballar com a auxiliar d'infermeria.
Curso realizado: Mayo 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Grado Medio de Gestión Administrativa

Ivan R.

25/05/2026
Sobre el curso: El CFGM de Gestió Administrativa al campus Badalona és una formació molt útil i pràctica. Aprens a gestionar documents, comptabilitat bàsica i atenció al client de forma molt completa. Molt content amb la formació.
Curso realizado: Mayo 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Grado Superior en Automatización y Robótica Industrial y Mecatrónica (EEBO - IMCO)

Miquel A.

25/05/2026
Sobre el curso: El CFGS d'Automatització i Robòtica Industrial al Campus L'Hospitalet és una formació de primer nivell. Les aules tècniques amb robots industrials reals et preparen perfectament per a la indústria 4.0. Molt recomanable.
Curso realizado: Mayo 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí

Grado Superior en Automatización y Robótica Industrial y Mecatrónica (EEBO - IMCO)

Carles B.

25/05/2026
Sobre el curso: El CFGS d'Automatització i Robòtica m'ha obert les portes al sector industrial. Les pràctiques en empresa van ser a una multinacional gràcies als convenis que té Xaloc. Una formació que et projecta cap al futur.
Curso realizado: Mayo 2026
¿Recomendarías este curso?: Sí
Ver todas
*Todas las opiniones recogidas por Emagister & iAgora han sido verificadas

Logros de este Centro

2026
2022
Este centro lleva demostrando su calidad en Emagister
23 años con Emagister

Todos los cursos están actualizados

La valoración media es superior a 3,7

Más de 50 opiniones en los últimos 12 meses

Este centro lleva 23 años en Emagister.

Dónde está

  • Hospitalet de Llobregat Av. Gran Via, 100 Ver mapa
  • Badalona C/ Guifré, 300 Ver mapa

Equipo Docente

Profesores  Formación Profesional

Profesores Formación Profesional

Profesor

Más información

¿Necesitas un coach de formación?

Te ayudará a comparar y elegir el mejor curso para ti y a financiar tu matrícula en cómodos plazos.

900 494 940

Llamada gratuita. Lunes a Viernes de 9h a 20h.

XALOC FORMACIO PROFESSIONAL