Cos de Mestres de Primària de la Generalitat Presencial Figueres

Preparación de oposiciones

En Figueres

1001-2000 €

Más información

¿Necesitas un coach de formación?

Te ayudará a comparar y elegir el mejor curso para ti y a financiar tu matrícula en cómodos plazos.

900 49 49 40

Llamada gratuita. Lunes a Viernes de 9h a 20h.

Descripción

  • Tipología

    Oposiciones

  • Lugar

    Figueres

  • Horas lectivas

    30h

Si eres diplomado en Magisterio y quieres trabajar en las Escuelas Públicas catalanas, el curso preparatorio para las Oposiciones al Cuerpo de Maestros de la Generalitat está diseñado a la medida de tus necesidades. Está previsto que las próximas plazas ofertadas sean para el curso 2011-2012, así que ahora es el momento perfecto para empezar a preparar el temario. En el curso se trabajará con más intensidad sobre el bloque dedicado a la programación didáctica, ya que una buena programación y su defensa ante el tribunal puede proporcionar hasta el 60% de la nota final.

Información importante

Administración: Generalitat de Catalunya

Instalaciones y fechas

Ubicación

Inicio

Figueres (Girona)
Ver mapa
C/Santa Llogaia, 30, 17600

Inicio

Consultar

A tener en cuenta

*Per poder accedir a les oposicions necessites: -Tenir la nacionalitat espanyola o pertànyer a un Estat membre de la Unió Europea. -Tenir 18 anys complerts. -Tenir la titulació de Mestre de Primària o bé altres titulacions que permeten treballar com a generalista. - No patir cap malaltia ni tenir cap limitació física o psíquica incompatible amb l'exercici de les funcions corresponents al cos i a l'especialitat a la qual s'opta. -No ser funcionariat de carrera, funcionariat en pràctiques ni estar pendent de cap nomenament del mateix cos al qual es vol ingressar.

Preguntas & Respuestas

Añade tu pregunta

Nuestros asesores y otros usuarios podrán responderte

¿Quién quieres que te responda?

Déjanos tus datos para recibir respuesta

Sólo publicaremos tu nombre y pregunta

Opiniones

Materias

  • Maestro
  • Profesorado
  • Didáctica
  • Pedagogía
  • Función pública

Temario

Si vols treballar en les escoles públiques catalanes Aulamestre t’ofereix un curs adreçat a totes aquelles persones que estan interessades en preparar-se aquestes oposicions. Enguany no s’han ofert places però la previsió es que hi hagi el proper curs 2011-2012, així que ara és un bon moment per començar a preparar-les amb tranquil·litat.Es tracta d’un curs específic de 30h presencials on sobretot es farà un treball més intens del bloc dedicat a la programació didàctica, ja que una bona programació i defensa d’aquesta davant el tribunal pot proporcionar fins al 60% de la nota final. També es tractarà al llarg del curs de com estudiar els diferents temes, com actuar davant el tribunal, com elaborar la programació, resoldre dubtes, realitzar exercicis pràctics, informació sobre el procés selectiu, etc.

Más información

¿Necesitas un coach de formación?

Te ayudará a comparar y elegir el mejor curso para ti y a financiar tu matrícula en cómodos plazos.

900 49 49 40

Llamada gratuita. Lunes a Viernes de 9h a 20h.

Cos de Mestres de Primària de la Generalitat Presencial Figueres

1001-2000 €